Premi a la classe més ecològica! 1r ESO A!! I més iniciatives ambientals pel 2016!!

El passat 18 de desembre, l’alumnat de 1r ESO A va rebre un esmorzar ecològic com a premi a la millor gestió dels embolcalls dels esmorzar durant la Setmana del Medi Ambient, del 9 al 13 de novembre (vegeu post anterior), atorgat pel Comitè Ambiental de l’Escola Verda Joan Solà.

Moltes felicitats!! I ara tothom atent a les noves iniciatives del Comitè Ambiental pel 2016!!

1a: Continuem la recollida de mòbils vells, per recolzar a la Fundació Jane Goodall i protegir els ecosistemes africans. Amb els mòbils recollits el curs passat, hem apadrinat la ximpanzé Anzac. Aquest curs, cada cop que recollim 30 mòbils, sortejarem un regal tecnològic entre els que hagin aportat.

2a: Recollim taps de plàstic cada dimarts per col·laborar amb iniciatives que ajuden a infants amb greus problemes. Ara ajudarem a Martina (mireu aquest vídeo per coneixer-la). Pesarem els taps cada dimarts, i ,en acabar cada trimestre, la classe més recicladora de taps tindrà premi. Es tindrà en compte qui participa i qui no de la classe, també.

3a: Revisió de les aules per part dels inspectors/es del Comitè Ambiental, que avaluaran neteja, ordre i estalvi energètic de cada aula. Les classes més sostenibles també tindran premi, oi tant!

Més informació d’iniciatives ambientals a l’Institut Joan Solà, al web de l’Escola Verda Joan Solà.