Participem en la III Trobada pedagògica d’Aprenentatge Servei

Un grup d’alumnes de 4t participen en la III Trobada Pedagògica d’Aprenentatge i Servei a les terres de Lleida i expliquen en una Fira intercentres alguns dels seus projectes d’aprenentatge i servei realitzats el curs passat,  a més de participar en un taller WorkShop i en la xerrada de l’emblemàtic pallasso Tortell Poltrona.

En aquesta jornada hi van participar prop de 250 persones entre professorat i alumnat d’una vintena de centres de secundària i membres de les diferents entitats: Càritas Lleida, Centre Dolors Piera, ODEC, Down Lleida, Fundació La Pedrera, Banc de Sang, Teixits de Lleida Càritas Lleida, Banc d’Aliments Lleida. També Departament d’Ensenyament i centres educatius: INS Lladonosa, Col.legi El Carme, Col.legi Maristes, INS Joan Solà (Torrefarrera), INS Castell delsTemplers, INS Manuel de Montsuar, INS Canigó (Almacelles), INS Antoni Torroja (Cervera) , INS Ribera de Sió (Agramunt), Col.legi Santa Anna, Col.legi La Ràpita (La Ràpita), INS Torre Vicens.

En podeu veure fotos

sdr