Mercat d’intercanvi de roba de segona mà

Dimarts passat va tenir lloc a l’institut una nova edició del mercat de roba de segona mà.

Amb aquesta iniciativa, la Comissió d’Escola Verda, juntament amb un grup d’alumnes de 4t d’ESO de la matèria d’economia, ha volgut promocionar la reutilització i consum sostenible de roba. Cal valorar que es tracten de materials que poden generar residus, i que poden tenir una segona vida.

Esperem continuar en futurs cursos amb noves edicions del Mercat, dins els nostres objectius d’Escola Verda. Aquest és el lloc web del projecte Escola Verda.

Mercat de roba de segona mà

Per poder-lo dur a terme es va comptar amb la col·laboració de tot l’alumnat, professorat i famílies del centre que a través de les seves aportacions i voluntat de participació van fer possible el bon funcionament de l’esdeveniment.

Podem veure imatges de l’activitat en aquest àlbum

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>