Les imatges de la visita de 1r ESO a Barcelona (exposició Tutankamon)

Enguany amb l’alumnat de 1r d’ESO hem treballat la cultura de l’antic Egipte, aprofitant que a la sala l’Ideal de Barcelona hi havia l’exposició “Tutankamon, experiència immersiva” el departament de socials va organitzar una sortida per tal de viure l’exposició digital, la més gran que s’ha fet mai sobre l’antic Egipte. La mostra viatja 3.400 anys enrere per endinsar-se en els temples, tresors i secrets de l’antic Egipte. A través del Faraó Nen, vam descobrir la història d’una civilització màgica de la qual s’han heretat infinitat d’elements culturals; i que a Barcelona incorporava l’estrena mundial d’un nou espai de metavers.
Per altra banda per completar el dia, el departament de ciències va organitzar una visita al Museu Blau, on l’alumnat va treballar dos itineraris diferents però complementaris: el primer té per títol Com funciona la vida? i el segon, Com és la Terra?

Aquí en teniu les imatges