L’alumnat de 4t coneix la ruta de l’exili, a la Catalunya Nord

Uns setanta alumnes de 4t d’ESO van visitar la setmana passada l’Entorn d’Aprenentatge del Canigó, per conèixer la dramàtica història dels exiliats republicans ara fa 80 anys.

Al llarg de tres dies els nois i noies van visitar llocs com Prada de Conflent, lloc d’exili de Pompeu Fabra i Pau Casals; la platja d’Argelers, el monestir de Sant Miquel de Cuixà, Colliure i la maternitat d’Elna. A més, van viure en la pròpia pell l’experiència de travessar la frontera a peu per una de les rutes històriques que els exiliats utilitzaven per fugir de la Guerra Civil Espanyola.

Sortida al Canigó. Platja d'Argelers

Una sortida molt atractiva, des del punt de vista de la natura i el paisatge, en un indret dels Pirineus amb molta història per explicar i sobretot, per aprendre!

Podeu consultar l’àlbum de fotos de la sortida aquí.