L’alumnat de 1r d’ESO presenta els jocs a la Ciència al Carrer

En el marc de la Ciència al carrer 2021 que enguany s’ha fet en format telemàtic, l’alumnat de 1r d’ESO ha presentat els jocs sobre els éssers vius creats en el projecte Gameworld: Salvem la Biosfera, que hem dut a terme durant aquest tercer trimestre.

Ciència al Carrer és una iniciativa del CRP del Segrià, des d’on es coordina aquesta activitat. Es tracta d’una fira en la qual divulgadors de la ciència, empreses, docents i alumnat de tots els nivells mostren experiments de totes les disciplines científiques. Enguany, el dia 24 de maig també s’ha celebrat la fira, tot i que ha estat en format telemàtic.

Hi hem presentat dos jocs de cada grup-classe, aquells que estaven més avançats, donat que encara estan en procés d’elaboració.