Ja tenim aquí la VI Marxa solidària i sostenible de l’Institut Joan Solà

Ja ha arribat la primavera, i el dia abans de les vacances de Setmana Santa fem la nostra Marxa Solidària i Sostenible, que sortint del nostre centre fa un recorregut de 10 Km passant pels termes municipals de Torrefarrera i Rosselló. Però no només hi participem nosaltres, ja que els grups d’alumnes dels darrers cursos de l’Escola La Creu i de l’Escola La Rosella també es troben amb nosaltres i anem junts a fer la nostra marxa!

Aquest és el WEB DE LA MARXA, amb imatges de les edicions anteriors!

Solidària, perquè podem col·laborar amb un donatiu voluntari per l’associació Save the Children

Sostenible, perquè volem fer-ho respectant l’entorn, i entre altres coses no oferim beguda en envasos d’un sol ús.

L’alumnat de 3r en acció d’aprenentatge i servei participarà en l’organització de l’activitat.

Esperem que sigui un gran dia per rebre la primavera!