Iniciem les activitats del Projecte Erasmus+ Enjoy a Healthy Lifestyle (EHL)

Les darreres setmanes hem fet les primeres accions amb l’alumnat participant en el projecte Erasmus+ “Enjoy a Healthy Lifestyle” que implica als alumnes de 3r ESO.

La infermera del Programa Salut Escola del nostre Institut, Marta Pifarré, ha fet unes xerrades a tot l’alumnat de 3r ESO en relació als hàbits de vida saludable que cal seguir per afavorir la bona salut i desenvolupament dels/de les estudiants. Us adjuntem la presentació de la nostra infermera.

També ens hem reunit per programar les primeres accions amb l’alumnat participant. En aquestes primeres trobades s’han començat a definir les pautes de treball i s’han començat a organitzar les primeres tasques corresponents al projecte.