Iniciem l’acollida dels nostres “correspondants” de Albi (França) en el nostre projecte Erasmus+

Aquest dissabte 11 de març hem rebut a companyes i companys de l’École Sainte Cécile, de la localitat d’Albi, a l’Occitània (França). Hem aprofitat el dia per visitar Barcelona coneixent el modernisme i passant una molt bona estona.

Aquí podeu trobar imatges de les activitats!

La rebuda de 22 alumnes d’aquest centre es fa en el marc del projecte Erasmus+ KA121 que desenvolupem aquest curs a l’Institut Joan Solà, i que, per primer cop, inclou intercanvi amb llengua francesa com a eina de comunicació, a més a més dels que cada curs fem en llengua anglesa.

Esperem que aquesta sigui una gran setmana per tot l’alumnat i famílies participants!