Imatges de l’intercanvi Erasmus+ a Terni (Itàlia), dins el projecte “Enjoy a Healthy Lifestyle”

Ja hem recollit força imatges de l’estada de 7 alumnes de 4t ESO a Terni (Itàlia) entre el 4 i el 8 de novembre on han compartit amb estudiants d’Itàlia, França i Alemanya un seguit d’activitats relacionades amb la vida saludable, en aquesta trobada des de la perspectiva del consum i la despesa d’energia que fa el nostre cos.

Igualment han tingut ocasió de conèixer la riquesa històrica de les localitats que han visitat, especialment de Roma, la capital d’Itàlia.

Ha estat una trobada fantàstica i molt enriquidora per a tothom que hi ha participat.

Podeu clicar l’índex de sota la foto i veure els àlbums de l’intercanvi de les diverses activitats desenvolupades!

Marxem cap a Itàlia! (4 novembre)

Arribada a Terni (4 novembre)

Cerimònia de benvinguda a Escola Leonardo da Vinci (4 novembre)

Jocs tradicionals (5 novembre)