Hem fet la nostra V Marxa Solidària i Sostenible Institut Joan Solà

El divendres 8 d’abril, per acabar la setmana abans de Setmana Santa de la millor manera possible, hem fet la nostra V Marxa Solidària i Sostenible. Aquí en teniu força imatges, a veure a qui coneixeu!

Ha estat un dia molt especial. Primer, el grup d’alumnes de 1r ESO hem anat a trobar-nos a l’Alzinar de Torrefarrera (l’espai on estem treballant el nostre projecte ambiental “Apadrinem l’Alzinar”) amb alumnes de 6è i mestres de l’Escola La Creu. Després ens hem trobat amb el grup d’alumnes i mestres de l’Escola La Rosella a mig camí cap a Rosselló, i junts hem passat vora el Tossal i cap a Rosselló! Els de Torrefarrera hem arribat tots junts a l’Escola just a temps quan acabàven les classes del matí!

Els de 2n, 3r, 4t d’ESO i de Batxillerat hem fet la mateixa ruta en un altre grup, i també hem tingut un temps excel·lent per passejar i rebre ja la primavera.

Una ruta d’uns 10km, però que amb els avituallaments i el bon temps es fa més portadoramolt còmoda.

Cal remarcar que ha estat un projecte on tot el professorat del centre ha participat, en el marc de la Setmana Saludable de l’Institut Joan Solà, impulsada pel projecte Escola Verda del centre, i que tot un grup d’alumnes de 3r ESO, fent tasques d’Aprenentatge Servei han treballat en la recaptació solidària per Save The Children, en les bicicletes guia del recorregut, en el marcatge de l’itinerari, els punts d’avituallament. El gran nombre de joves fent salut i participant a la Marxa fan la resta.

Ha estat molt especial la participació de les escoles La Creu i La Rosella, que fan més gran aquesta activitat i esperem que anem repetint-la en properes edicions.

També volem agrair a Plusfresc la seva col·laboració amb sucs de fruita excel·lents, i a les centrals fructícoles Agrofruto i Cooperativa de Torrefarrera per donar-nos fruita de proximitat. Ells han contribuit a tenir uns excel·lents avituallaments.

No podem oblidar el paper molt important que per la seguretat de la Marxa han tingut els agutzils de Torrefarrera i Rosselló, ajudant a fer segur l’itinerari per tothom.

En resum, un gran dia de Marxa!