Hem fet la nostra III Marxa solidària i sostenible Institut Joan Solà!

El dia 20 de juny hem fet la 3a edició de la Marxa Solidària i Sostenible de l’Institut Joan Solà, organitzada com a acció d’Aprenentatge i Servei de l’alumnat de 3r ESO i amb la participació del Comitè Ambiental i de Salut de l’institut, amb una iniciativa de Plogging en tancar la Marxa per potenciar el respecte als espais naturals. La iniciativa saludable també és part dels nostre projecte Erasmus+ Enjoy a Healthy Lifestyle (gaudeix d’un estil de visa saludable) i la recaptació realitzada en favor de Save The Children és una acció dins el projecte DiscriminACTion for a Better IntegrARTion (per eliminar tot tipus de discriminacions i afavorir la integració).

Aquí us adjuntem el Web de la Marxa amb les informacions: recorregut, imatges, etc. LES IMATGES JA HI SÓN!!

Hem pogut compartir-ho amb les escoles La Creu i La Rosella. I hem compartit també amb elles esmorzar saludable amb fruita. Gràcies per venir!

I el nostre equip de Ploggers ha fet una acció de neteja del recorregut de la Marxa. Impressionant la quantitat de residus que hi han arribat a trobar: ampolles, llaunes…Una gran tasca! Cal fer que els espais naturals siguin com nosaltres volem: espais no contaminats i sense deixalles.