Formació per famílies d’alumnat d’ESO i de 6è de primària: Joves i Xarxes socials

Benvolgudes famílies de l’alumnat d’ESO i de 6è de Primària, que ben aviat formarà part de la comunitat educativa de l’institut, us volem convidar a les sessions de trobada i formació per a famílies que hem planificat l’AMPA i l’equip educatiu  de l’Institut Joan Solà conjuntament amb Cal Jove de Torrefarrera

La nostra intenció és oferir-vos espais de formació i debat davant els nous reptes que es desvetllen a mesura que els fills i filles van creixent.

Enguany us proposem  el tema Joves i xarxes socials amb el següent calendari de trobades:

• Dilluns 18 de març a les 19.30 a càrrec de Jordi Bernabeu
  • Dimecres 3 d’abril. a les 18:00 a càrrec de Mossos d’Esquadra
  • Dilluns 8 d’abril les 19:30 a càrrec d’Àlex Palau

Totes les xerrades es realitzaran al Local Social de l’Ajuntament de Torrefarrera.

La participació és totalment gratuïta.

Esperem que aquestes propostes siguin del vostre interès i ens puguem trobar per compartir vivències entorn de l’educació dels fills i filles.

• Per a una millor organització i previsió us demanem que us inscriviu omplint el formulari que trobareu en el següent enllaç.