Estem molt contents! l’Institut Joan Solà aconsegueix l’Acreditació Erasmus+ KA120 pel període 2021-2027

Ha estat publicada la llista de centres que obtenen l’acreditació Erasmus+ KA120. El nostre centre hi apareix, som un dels dos centres de la província de Lleida que ho han aconseguit, i n’estem molt contents, ja que ens garanteix la possibilitat de desenvolupar projectes de mobilitat amb fons europeus durant el període 2021-2027.

Aquest reconeixement ve després que, des dels inicis del nostre centre el 2010, amb l’equip directiu que el va inaugurar, es donés valor a la internacionalització com una via important per millorar la formació del nostre alumnat i la millora de la pràctica docent del professorat. Un bon grup de professorat del centre ha organitzat i participat en els intercanvis internacionals, amb la col·laboració inestimable de famílies i alumnat per portar-los a terme.

Esperem que la situació sanitària millorarà en els propers mesos i que podrem treballar encara més per fer a l’Institut Joan Solà un centre referent per la internacionalització de l’aprenentatge, en benefici de tota la nostra comunitat educativa.

Si voleu conèixer la tasca feta en anteriors projectes al centre podeu visitar el nostre web de Projectes d’Internacionalització