Els alumnes de Cultura Audiovisual visiten l’exposició “Pixar. Construint personatges”

CaixaForum ha programat per aquest primer semestre de l’any una exposició sobre la creació de personatges de Pixar Animation Studios. La col·lecció d’esbossos, story-boards, pintures digitals, etc. que s’hi exposen ha permès als estudiants de batxillerat de l’assignatura de Cultura Audiovisual conèixer de primera mà com es van crear alguns dels personatges dels films més coneguts d’aquesta empresa d’animació, com ara Mostruos S.A., Cars, Coco, Toy story, etc.

L'alumnat de Cultura Audiovisual visita el CaixaForum.

La visita ha estat una valuosa oportunitat per veure la feina dels il·lustradors i comprendre com es construeixen moltes de les històries que hem pogut veure en algunes de les pel·lícules mítiques de la història de l’animació.