El nostre agraïment a tothom qui va participar a la Jornada de Portes Obertes de l’Institut!

Volem agrair a alumnes, professorat i famílies que van participar i assistir a la Jornada de Portes obertes del passat 26 de febrer a l’Institut Joan Solà. Amb alumnes disposats a explicar detalls sobre la seva activitat al centre, amb professorat disposat a aclarir qualsevol dubte sobre les nostres accions educatives, i amb pares i mares interessats en l’educació dels seus fills i filles.

Us adjuntem un vídeo de nivell professional que han preparat alumnes de 4t ESO, Aline López i Alícia Llaràs, que inclou imatges de la Jornada, afegint les opinions de participants dels diferents sectors. Una gran producció. També podreu veure algunes fotos.

portes obertes