El grup d’ampliació participa a la Ciència al Carrer amb activitats del seu projecte eTwinning

El divendres 24 de maig, el grup d’alumnes de 1r i 2n ESO pertanyents al Grup d’Ampliació Curricular ha participat a l’event Ciència al Carrer, coordinat pel CRP Segrià. Aquest curs es fa tot online, a causa del Covid19.

En la connexió online, on el públic entrava i sortia durant les 2h de l’activitat, hem explicat en anglès, per torns, experiments relacionats amb la producció i les qualitats del CO2, a alumnes i professorat de diversos instituts de Lleida. Aquests experiments són part de la participació en el projecte eTwinning “Wake up your Flash of Genius and Take Action for the Planet” (FlaG project), sobre els objectius de Desenvolupament Sostenible pel planeta el 2030. Amb els experiments hem conegut millor les propietats del CO2, el més important dels gasos d’efecte hivernacle que donen lloc a l’escalfament de la Terra.

En podeu trobar més imatges aquí!