Economia Social i Finances Ètiques a l’aula (3r ESO)

El passat dilluns 10 de febrer els alumnes de 3r d’ESO que cursen la matèria optativa d’emprenedoria van poder participar en el programa “La transformació de l’economia a l’aula” impulsat pel Departament d’Educació i pel Departament de Treball.

Aquest programa adreçat a l’alumnat de 3r d’ESO es reparteix en diferents mòduls que tracten de fer un recorregut seqüencial per comprendre tot un seguit d’aspectes clau relacionats amb l’Economia Social i les Finances Ètiques.

Concretament l’alumnat del nostre centre, va participar en dos mòduls formatius, un d’ells anomenat “Obrir la mirada. L’economia més enllà dels diners” i l’altre anomenat  “Afrontar la vida conjuntament. Cooperatives i mutualitats”.

Estem molt agraïts per haver pogut gaudir d’aquesta formació i de la visita al centre del formador el Sr. Andreu Culleré.

Aquí en podreu trobar imatges!