Difusió dels nostres projectes Erasmus+ 2023-2024 a l’alumnat de 3r ESO

Hem fet difusió dels nostre programa Erasmus+ entre l’alumnat de 3r ESO, que prendrà part aquest mateix curs i el curs vinent en activitats Erasmus+.

L’alumnat ha conegut les accions de cursos anteriors i el projecte Erasmus+ 2023-1-ES01-KA121-SCH-000136482 en curs aquest 2023-24, que conté com a accions principals:

• Projecte en llengua anglesa amb mobilitats de grup d’alumnat amb el Collège Saint André de Colmar (França) i Vicco von Bülow Gymnasium de Stahnsdorf (Alemanya). DOVE Project: Democracy, Our Voice in Europe, relacionat amb la participació democràtica i les institucions europees.
  • Projecte en llengües francesa/castellana amb mobilitats de grup d’alumnat amb el Lycée Sainte Cécile d’Albi (França). Élan économique: vers un horizon florissant
  • Estades de curta durada (28 dies) d’alumnes al Collège St. André de Colmar
  • Formació de professorat en innovació educativa