Delegades i delegats ambientals iniciant el curs en el projecte d’Escola Verda

Avui 10 d’octubre ens hem reunit l’equip d’alumnes delegats/des ambientals amb el professorat coordinador del projecte i hem compartit informació sobre els objectius que tenim per aquest curs. Ara comença el treball de recollir propostes en favor del medi ambient i la salut als nostres grups classe, i iniciar les accions del projecte: proposta d’ambientalització del pati, millora de la gestió dels residus, potenciar el projecte “Apadrinem l’Alzinar”, etc.

Un curs on volem fer força accions!

Voleu conèixer el nostre projecte d’Escola verda i accions? Visiteu: https://sites.google.com/site/escolaverdainstitutjoansola/