Comencem la fase prèvia del projecte “Gameworld” a 1r ESO, entenent-ne la creació

Aquests dies l’alumnat de 1r ESO comença a conèixer les possibilitats que els ofereix el joc com a eina educativa i per fomentar la pròpia creativitat. Hem gaudit de la visita d’en Tadeo Calomarde, de la Xarxa Municipal de Ludoteques de l’Ajuntament de Lleida, que ha mostrat com es fa un joc als alumnes de 1r, els ha mostrat una àmplia gama de possibilitats en la creació de jocs, i finalment els han “tastat”.

El projecte “Gameworld” té com a objectiu que l’alumnat de 1r, treballant en equips, sigui capaç de crear jocs que després seran tastats i testats (avaluats) per ells/es mateixos/es i pels seus companys i companyes.

En podeu veure imatges!