Alumnes de Batxillerat visiten la Colònia Güell i la fàbrica Danone de Parets del Vallès

El dilluns 23 d’abril l’alumnat de Batxillerat Social i de Batxillerat Tecnològic de 1r i 2n Batxillerat hem visitat la Colònia Güell, a Santa Coloma de Cervelló (Baix Llobregat). Hem vist tot un poble creat al voltant d’una fàbrica per Eusebi Güell, el propietari. Avui en dia la fàbrica tèxtil no està en us, però els habitatges són encara en ús. Hem vist els edificis emblemàtics de la Colònia, d’estil modernista, dirigits per deixebles de Gaudí, i l’església inacabada del mateix Gaudí, una joia que és Patrimoni de la Humanitat.

Per altra banda, vam tenir ocasió de visitar la fàbrica de Danone a Parets del Vallès, on ens van explicar detalls diversos sobre el seu procés de fabricació i ens va convidar a iogurt, com no!

El temps va acompanyar força. En podeu veure imatges.