Alumnes de 1r Batxillerat assisteixen a la Jornada de Recerca de la UdL

Com cada any, l’ICE de la UdL organitza les Jornades de Recerca, per tal que l’alumnat de 1r de batxillerat disposi d’eines per poder elaborar el seu Treball de Recerca.

En aquesta jornada, l’alumnat de 1r de batxillerat, que ja comença a plantejar-se el tema i la metodologia del seu propi treball, v poder inspirar-se i prendre model de les explicacions que van rebre tant per part d’experts en metodologia de recerca com per part de companys de 2n de batxillerat que van ser premiats a la UdL.

Aquí podeu veure imatges de la Jornada i del nostre nodrit grup d’alumnes que planifiquen els seus treballs de recerca!