Activitats a Lleida (Seu Vella, Diputació, Funàtic) amb 3r ESO preparant el projecte “Fem un viatge”

Alumnes de 3r van passar tot el matí del dimecres 19 de desembre a Lleida, on van visitar la Diputació de Lleida, van assistir a una projecció al Funatic i van fer una Gimcama en anglès amb codis QR a la Seu Vella, entre d’altres activitats. L’activitat està inclosa dins la fase de preparació del projecte pluridisciplinar de 3r ESO “fem un viatge”, on es proposaran destinacions pel futur viatge de 4t ESO, tenint en compte tots els aspectes logístics i de tècniques de presentació de propostes, i serà escollida una destinació guanyadora.

Aquí podeu veure el grup en acció