2ª convocatòria de recuperació de matèries pendents de cursos anteriors

Aquesta setmana farem la 2ª convocatòria de recuperació de matèries pendents de cursos anteriors.

L’horari que hem establert per fer els exàmens de recuperació és el següent:

Dilluns 7 d’abril de 2014 de 10.40h a 12.40h a l’aula de 1rB: Alumnes que cursen 4t d’ESO amb matèries pendents de 3r.

Dimarts 8 d’abril de 2014 de 10.40h a 12.40h a l’aula de 1rC: Alumnes que cursen 2n o 3r d’ESO amb matèries pendents de 1r.

Dimecres 9 d’abril de 2014 de 10.40h a 12.40h a l’aula de 2nD: Alumnes que cursen 3r o 4t d’ESO amb matèries pendents de 2n.

Els alumnes que hagin de fer els exàmens aniran a l’aula corresponent, cada alumne farà els exàmens de les matèries que tenia pendents i, en acabar tornaran a la seva aula ordinària per continuar les classes amb normalitat.