Activitats de Nadal

Des de fa unes setmanes, tots els alumnes de l’institut estan treballant de valent en la construcció de tres pessebres, un per grup-classe. Es tracta de tres maquetes ambientades en tres èpoques històriques diferents: romana, medieval i contemporània. Us deixem aquí un enllaç a l’àlbum… Llegeix més»

Ja estem en marxa!

Fa poc més d’una setmana que hem estrenat l’institut amb molta il·lusió! A poc a poc ens anem situant i encara hi ha moltes coses a fer. Per tal que pugueu veure com anem creixent i millorant, us convidem a veure el nostre àlbum de… Llegeix més»

Constitució de l’AMPA de l’institut

Us comuniquem que s’ha constituït la junta de l’Associació de Mares i Pares de l’Institut de Torrefarrera.

Els membres de la Junta són:

• President: Antoni Carré
  • Vice-President: Jordi Moncasi
  • Tresorera: Danielle Nogueira
  • Secretari: Francesc Masip
  • Vocal: Montse Perelló
  • Vocal: Conxi Gallofré
  • Vocal: Antoni Alaiz

Durant el mes de gener es convocarà una Assemblea General… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de decisió en el  qual es troben representats tots els sectors de la comunitat educativa: alumnes, professors, pares/mares, personal d’administració i serveis, equip directiu i Ajuntament. Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als Consells Escolars dels centres… Llegeix més»

Celebrem la castanyada!

Divendres 29 d’octubre celebrarem la castanyada a l’Institut!
Per fer-ho, courem castanyes a l’hora del pati i farem un petit festival a la sala d’actes de l’Ajuntament de Torrefarrera.

Sortida de tutoria

El proper divendres 22 d’octubre farem la primera excursió de l’Institut.
Serà una sortida de tutoria que consistirà en una ruta pels Aiguamolls de Rufea i un
esmorzar col·lectiu a l’ermita de Butsènit. Cal portar roba còmoda, calçat
esportiu, esmorzar, aigua i els que vulguin càmera de… Llegeix més»