Activitats de Nadal

Des de fa unes setmanes, tots els alumnes de l’institut estan treballant de valent en la construcció de tres pessebres, un per grup-classe. Es tracta de tres maquetes ambientades en tres èpoques històriques diferents: romana, medieval i contemporània. Us deixem aquí un enllaç a l’àlbum de fotos on podreu veure tot el procés:

Des d’aquí voldríem agrair a la Pepita Cabiscol totes les idees i l’ajut que ens ha prestat per poder tirar endavant aquesta activitat i felicitar a tots els alumnes per la feina feta!

Pel que fa a les activitats de Nadal, dimecres 22 de desembre a partir de les 10.30h anirem a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Torrefarrera on farem les següents activitats:

• Concurs cultural
  • Actuacions musicals i cantada de Nadales

Aprofitem per desitjar-vos bones Festes de Nadal i feliç any nou!