Eleccions al consell escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de decisió en el  qual es troben representats tots els sectors de la comunitat educativa: alumnes, professors, pares/mares, personal d’administració i serveis, equip directiu i Ajuntament.
Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als Consells Escolars dels centres docents públics de nivell no universitari de Catalunya.

La composició del consell escolar del nostre centre serà la següent:

• Directora
  • Cap d’estudis
  • Un/una representant de l’ajuntament de Torrefarrera
  • 4 representants del professorat.
  • 3 representants del sector de pares i mares, un/a dels quals serà designat per l’AMPA del centre.
  • 1 representant del sector alumnes.
  • 1 representant del personal d’administració i serveis.

Aquí teniu més informació sobre les dates de presentació de candidatures i del procés d’elecció per al sector pares.