Reprenem l’intercanvi amb Holanda

Aquest curs l’Institut El Morell reprèn, després de dos cursos en què no es va poder fer a causa de les restriccions a la mobilitat imposades per la pandèmia, el projecte d’intercanvi lingüístic i cultural amb l’escola de Sint-Maartenscollege de Voorburg. A llarg d’aquesta setmana, tot l’alumnat de 1r de batxillerat junt amb el grup d’alumnes holandesos realitzaran les diferents activitats programades que inclouen entre altres, l’elaboració d’un treball sobre els ODS, activitats esportives i unes sortides culturals a Barcelona i Tarragona. Les famílies d’alumnat del centre acolliran a casa seva la trentena d’alumnes holandesos que junt amb els seus professors ens ha visitat en aquesta primera fase de l’intercanvi. Per conèixer les característiques del projecte, que organitza el Departament de Llengües Estrangeres, podeu sentir l’entrevista en aquest enllaç que Ràdio Morell va fer al director de l’Institut El Morell, el professor Jaume Ramon.