Mostra d’ARTivisme de 1r de Bat

L’Institut El Morell ha participat al projecte educatiu entorn el documental “És a l’aire”, una proposta singular per reflexionar sobre un problema comú: l’aire que respirem al Camp de Tarragona.

L’alumnat de 1r de Batxillerat i de 3r de l’ESO va treballar el problema de l’aire des de la perspectiva filosòfica, científica i artística. Aquestes tres sessions es basaven en el diàleg, l’experimentació, les dinàmiques interactives, participatives i vivencials. Els objectius han estat formar una ciutadania informada, crítica, responsable i empoderada.

Durant la sessió d’art l’alumnat va expressar el seu punt de vista mitjançant una creació visual digital, art reivindicatiu, ARTivisme. Aquestes obres s’han imprès en gran tamany i l’alumnat les ha encolat a la façana de l’institut, on les trobareu exposades. Us convidem a passejar-vos-hi, de ben segur que us sorprendran. De fet, d’altres centres col·laboradors han exposat les seves obres a la vegada que nosaltres i fins i tot podeu fer una excursió per veure l’exposició col·lectiva.