L’UMA, vent en popa!

Cada any, es fa una exposició a l’institut sobre un tema diferent, i aquest any tracta sobre la salut mental. Tot el que s’hi exhibirà està fet pels alumnes de l’institut: des de projectes fets a mà, fins a artístics i elèctrics. A l’exposició, els visitants aprendran que la salut mental és més important del que sembla i per això és important cuidar-la bé. L’exposició té per títol “La teva ment, el teu tresor. El cervell del nostre interior”. Tant el títol com el subtítol són propostes fetes per alumnes i han sigut votats per tot l’alumnat de l’institut.

També s’ha convocat un concurs per triar el disseny de la imatge del cartell. El guanyador del concurs obtindrà un premi fet amb impressora 3D. Qui vulgui participar-hi, té de temps fins divendres 12 de febrer i s’accepten dissenys fets a mà o a ordinador. Tenim un compte d’Instagram. Podeu seguir-nos i veure tot el que hem penjat a @uma.inselmorell.

Esperem que ens visiteu i veieu tot el treball.

Autor: Izan Ruiz. Alumne d’UMA.