L’alumnat de l’intercanvi puja a la Mussara

El darrer dia de l’intercanvi cultural l’alumnat de 1r de Batxillerat junt amb els convidats holandesos i el professorat van fer una sortida a la Mussara. Després de treballar en els projectes durant les primeres hores del matí, a les 11:00 van agafar l’autobús cap a Vilaplana que els va deixar just a la base de la muntanya. Des d’allí van iniciar l’ascens fins al cim, un trajecte de 5,5 km. Quan van arribar a dalt van dinar i després de descansar una estona van poder prendre fotografies de l’esplèndid paisatge. Després van tornar cap al Morell on la majoria encara van tenir temps de fer unes tapes al restaurant i de reunir-se més tard al parc i comentar algunes de les experiències i vivències compartides aquesta darrera setmana.