Gamificació informàtica a 4t d’ESO

L’alumnat de 4t de l’optativa d’Aplicacions Informàtiques ha après a programar tot seguint una gamificació creada per la seva professora, especialment per a la matèria: HACK THE ISLAND.

Al llarg d’aquest joc, l’alumnat encarna els membres d’una organització pro-tecnologia i defensa l’illa d’Òlvur. Aquesta illa és plena de robots que estan essent desprogramats per una organització anti-tecnologia. Al llarg d’aquest curs, els nois i noies han encarat diversos reptes, reprogramant tots i cadascun dels robots hackejats, guanyant així la partida.

Les gamificacions augmenten la motivació de l’alumnat, no és incompatible passar-ho bé amb aprendre.

Si voleu fer un cop d’ull a un dels nivells, podreu accedir a la ciutat “Metròpoli d’Esh” amb la contrasenya ECO.