Finalistes del Smart Markers

Aquest és el primer any que el nostre centre disposa d’una impressora 3D i vam voler estrenar-la participant a un repte tecno-creatiu de la Fundació per a la Creativació: el projecte Smart Makers.

L’alumnat del nostre institut va dissenyar solucions per diverses problemàtiques del dia a dia del centre. Un dels reptes era aconseguir que una companya que va amb cadira de rodes pogués participar a les activitats de futbol. Diversos alumnes van dissenyar prototips d’acoblaments per a la cadira, de manera que pogués empènyer la pilota. Dos d’aquests equips van ser seleccionats com a finalistes, d’entre més de 800 alumnes/as participants. El passat dijous 16 es va celebrar l’acte de cloenda del projecte i malgrat no vam ser seleccionats com a guanyadors/es, estem molt orgulloses de que la nostra feina hagi estat reconeguda.