15è Intercanvi lingüístic i cultural

Durant la setmana del 19 al 25 de novembre, hem tingut la visita de 26 alumnes procedents del Sint Maartens College de Voorburg (Països Baixos). Han sigut els participants del 15è intercanvi lingüístic i cultural que el nostre institut du a terme amb l’alumnat de 1r de Batxillerat. Durant la setmana han treballat de manera cooperativa en uns projectes relacionats amb els ODS i en van exposar el producte final el divendres a la tarda davant de familiars, professors i autoritats. També hi ha hagut temps per les sortides culturals. Van visitar el Museu Casteller de Valls (per tal de conèixer una de les nostres tradicions) així com les ciutats de Barcelona i Tarragona, per tal d’aprofundir en el nostre patrimoni més proper. Ha sigut una setmana molt profitosa pel nostre alumnat i han pogut posar en pràctica la llengua anglesa d’una forma vivencial. La setmana del 10 al 16 de març viatjaran cap a Holanda per tal de continuar amb la segona part d’aquest intercanvi. Aquest projecte ha tornat a comptar amb la subvenció de l’Ajuntament del Morell.