Presentació de la Comissió Escoles Verdes

El passat 4 d’octubre es va fer la primera reunió dels membres de la Comissió d’Escoles Verdes integrada pel diferents Delegats/des mediambientals de cada un dels grups, tant d’ESO com de Batxillerat, de l’Institut El Morell junt amb les professores coordinadores del projecte i el professorat integrant de la comissió. En la reunió es van decidir les accions i propostes que es durien a terme durant el curs i que es presentaran al conjunt de l’alumnat i professorat del centre en les properes sessions de tutoria. Entre les intervencions programades per aquest curs destaca l’organització de xerrades, el concurs de creació d’un logo per visibilitzar la Comissió i una nova edició del premi Aules Netes entre d’altres.