Participem al Fem Matemàtiques

El dimecres 19 d’abril es va desenvolupar la segona fase del concurs Fem Matemàtiques. En aquesta darrera edició, que va tenir lloc a l’institut Dertosa de Tortosa, en format presencial, hi va participar també un grup d’alumnes de 2n d’ESO de l’Institut El Morell. El FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de cinquè i sisè de primària i primer i segon de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. A més, vol sensibilitzar la societat catalana en general sobre la necessitat de millora d’una educació matemàtica que afavoreixi el desenvolupament personal i la integració social d’uns ciutadans i ciutadanes lliures i responsables.