Participem a la Prova Cangur

Un grup d’alumnes de l’Institut El Morell van participar aquest passat dijous a la nova edició de la Prova Cangur.  L’institut Gabriel Ferrater de Reus ha tornat a ser la seu de la prova, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). La Prova cangur (aquesta ha estat la 24a) es convoca sempre que és possible en la data que proposa l’associació internacional Le Kangourou sans frontières, a saber, el tercer dijous de març. En el ‘cangur dels grans’, (4t d’ESO i Batxillerat) hi han participat prop de 260 alumnes de diferents centres, tals com l’institut Roseta Mauri, l’escola Puigcerver, el col·legi Maria Rosa Molas, l’Institut El Morell i el Gabriel Ferrater. Els resultats es faran públics pocs dies abans de Sant Jordi.