La Ruta de la Capona

L’alumnat de Projectes de 1r d’ESO ha estat el protagonista de la sortida de la Ruta de Capona situada al Pla de Santa Maria aquest abril. L’equip de professorat de Projectes de 1r D’ESO “Paisatges de Catalunya” ha organitzat aquesta sortida i ha elaborat  un quadern d’aprenetatge amb l’objectiu que els alumnes puguin conèixer i interpretar un paisatge molt concret: la plana de secà i la Ruta de la Capona. Aquesta ruta està senyalitzada i és un itinerari que inclou 11 parades als diferents elements constructius de pedra seca: les barraques, les arneres i els cossiols. A més, també han d’identifcar algunes plantes del bosc mediterrani. La sortida es va realitzar en tres dies diferents per cada dues classes de 1r d’ESO i l’alumnat havia de seguir l’itinerari amb els grups base de Projectes i completar el quadern amb l’acompanyament del professorat.