Innovadora decoració de Nadal

Els alumnes de 1r i 2n i 4t d’ESO de la matèria de Visual i Plàstica s’han encarregat de la decoració de Nadal que guarneix l’entrada de l’institut. A partir d’uns arbres de fusta cedits per l’AMPA del centre, l’alumnat de 1r i 2n ha realitzat un treball que uneix una tendència ecològica i natural amb una de més artificial amb el disseny i elaboració d’unes estrelles de paper i cartolina metal·litzada amb uns tocs brillants.

Els alumnes de 4t han convertit les tradicionals boles de Nadal en uns icosàedres. Amb aquest exercici de geometrització han aconseguit donar un toc de modernitat i innovació als ornaments nadalencs: han aplicat la geometria a la construcció d’ornaments en tres dimensions tot treballant el volum a partir d’un material de dues dimensions (cartolina).