Alumnes de 4t d’ESO creen l’aplicació “Together”

Hola, som quatre alumnes de quart d’ESO de la Pobla, el Morell i Vilallonga i entre totes estem fent un projecte de tecnologia i informàtica pel Technovations Girls Challenge. Som la Carme Cendra, la Paula Fortuny, la Samara Nuñez i l’Elizabeth Padrell, i treballem conjuntament amb la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), i estem creant una aplicació anomenada Together.

Together és una aplicació desenvolupada per estudiants amb la intenció de resoldre alguns dubtes dels adolescents i possiblement alguns problemes com l’assetjament escolar.

L’aplicació conté diferents pantalles que us proporcionen informació sobre aquests temes principals: l’assetjament, l’autolesió i els dubtes sobre sexualitat. També us ofereix l’oportunitat de mantenir-vos en contacte amb persones que es troben en una situació similar a la vostra, o amb persones que volen ajudar-vos de bon grat o que només volen compartir alguns dels seus dubtes. Principalment va dirigida tant a persones que pateixen bullying o comportaments autolesius com a persones que tenen dubtes sexuals. També ofereix una plataforma per la gent que vulgui denunciar aquell tipus de conductes i ajudar els altres.

Aquesta aplicació serà publicada a finals d’abril, però no és segur, anirem donant més informació per les xarxes socials @teens.together .

Hola, somos cuatro alumnas de cuarto de ESO de la Pobla, el Morell y Vilallonga y entre todas estamos haciendo un proyecto de tecnología e informática para el Technovation Girls Challenge. Somos Carmen Cendra, Paula Fortuny, Samara Nuñez y Elizabeth Padrell, y trabajamos conjuntamente con la Universitat Obierta de Catalunya (UOC), y estamos creando una aplicación llamada Together.

Together es una aplicación desarrollada por estudiantes con la intención de resolver dudas de algunos adolescentes y posiblemente algunos problemas como el acoso escolar. La aplicación contiene diferentes pantallas que proporcionan información sobre estos temas principales: el acoso, la autolesión y las dudas sexuales. También le ofrece la oportunidad de mantenerse en contacto con personas que se encuentran en una situación similar a la suya, o con personas que quieren ayudar o que sólo quieren compartir algunas de sus dudas. Principalmente va dirigida tanto a la gente que sufre de bullying y autolesiones como para gente que tiene dudas sexuales. También para la gente que quiera denunciar todo aquello y ayudar a los demás. Esta aplicación será publicada a finales de abril pero no es seguro, iremos dando más información por las redes sociales @teens.together .

Hello, we are four fourth-year ESO students from La Pobla, El Morell and Vilallonga and among all of us we are doing a technology and informatics project for the Technovation Girls Challenge. We are Carmen Cendra, Paula Fortuny, Samara Nuñez and Elizabeth Padrell, and we are working together with the Open University of Catalonia (UOC), and we are creating an application called Together.

Together is an app developed by students whose achievement is to solve some teens’ doubts and possibly some problems like bullying. The app contains different screens that provide you information about these main themes: bullying, self-harm, and sexual doubts. It also brings you the opportunity to keep in touch with people who are in a similar situation to yours, or people that want to help you willingly or just hope to share with you some of their doubts. Also for people who want to report everything and help others.

This application will be published at the end of April but it is not sure, we will give more information through social networks @teens.together.