M’agrado tal com sóc
L’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat el taller “M’agrado tal com sóc” que han impartit al nostre centre una parella de formadors de l’Associació contra l’anorèxia i la bulímia. l’Associació està desenvolupant un programa de prevenció de trastorns de la conducta alimentària… Llegeix més»

