XV Fòrum TRiCS

Quatre alumnes de 2n de Bat del nostre centre van presentar els seus treballs de recerca a la darrera edició del Fòrum TRiCS que va tenir lloc el dia 1 d’abril de 2022 en format telemàtic. El Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi és un esdeveniment impulsat pel Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) per tal de contribuir en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat i el professorat tutor són els veritables protagonistes d’aquest esdeveniment. L’alumnat de segon curs té l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.

En representació de l’Institut El Morell, la Júlia Astasio: De la irracionalitat al deliri només hi ha un pas?, el Sergi Ibáñez: Les xarxes socials en el periodisme del Camp de Tarragona, la Lisi Qiu Jançà : Mars Cooper-73: Una base a Mart, i el Kuba Dajek: Drone de disseny generatiu van exposar els seus treballs amb un gran èxit de públic. Mentre, l’alumnat de 1r de batxillerat del centre va poder seguir les presentacions dels treballs que més els van interessar en funció dels seus propis projectes de recerca.