Participem al Reus Ocult 2023

Els passats dies 6 i 7 d’octubre tres alumnes de 2n de Batxillerat que cursen la matèria d’Història de l’Art van participar com a guies junt amb la professora Aida Cisa que imparteix l’assignatura i és una de les organitzadores de la mostra de la nova edició del Reus Ocult 2023. El Reus Ocult és una iniciativa de l’Associació Espais Ocults que es basa en difondre el patrimoni arquitectònic i històric de la ciutat de Reus. Es realitzen visites guiades a espais de la ciutat que normalment no són visitables. Les tres alumnes van fer la presentació de la Casa Gasull al visitants. L’edifici modernista de l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner construït l’any 1911 va ser encarregat per Pere Gasull i Roig per acollir les instal·lacions industrials del seu negoci d’olis fundat el 1935 i l’habitatge dels seus dos fills.