Guanyadors del Premis URV-Fòrum Trics!

El passat dimecres 27 de setembre es van lliurar els premis, als que s’han presentat 61 noies i nois que cursaven batxillerat o un cicle formatiu de grau superior i on van rebre el màxim reconeixement els treballs de dos alumnes de l’Institut El Morell. L’alumna Clàudia Sánchez, amb el TDR “La triple condemna de la dona presa” va obtenir el 1r Premi URV-Fòrum Trics als millors treballs de recerca en la modalitat de Humanitats, Ciències Socials i Jurídiques, l’alumne Izan Sánchez, amb el TDR “Vehicles impulsats per energies alternatives” va obtenir el 3r Premi URV-Fòrum Trics als millors treballs de recerca en la modalitat de Ciències, Ciències de la Salut, Arquitectura i Enginyeries. Els premis per a cada categoria consisteixen en un diploma de reconeixement per a l’estudiant, el tutor/a i el centre docent on cursa estudis, i un ajut econòmic a la matrícula de grau. El lliurament de premis es va fer a la sala de graus del campus Catalunya i va comptar amb la presència del rector de la URV, Josep Pallarès; la vicerectora de Projectes Docents i Estudiants, Montserrat Pinent; el director dels Serveis Territorials d’Educació, Joan Manel Audí; la directora de l’AEQT, Maria Mas i el director del Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès, Manel Sales.