Creem objectes de bioplàstic

L’alumnat de 1r de Batxillerat ha dedicat el segon trimestre a informar-se i treballar sobre els petits canvis que podem introduir en el nostre estil de vida, en el nostre dia a dia, i que repercuteixen a nivell mediambiental: comprar a granel amb els nostres envasos reutilitzables, substituir per tèxtils els productes higiènics d’un sol ús (tovallons, mocadors, paper de cuina, compreses, bolquers, discos desmaquillants, etc), fer servir productes d’higiene personal en format sòlid, netejar la llar amb productes no tòxics, contractar els subministres de la llar a empreses mediambientalment compromeses, i un llarg etcètera.

Dins el projecte “El millor residu és el que no es genera”, l’alumnat també ha experimentat com fabricar bioplàstic tot reutilitzant els residus orgànics com closques de fruits secs o pells de fruites i hortalisses. Aquest material es llença al contenidor marró un cop ha acabat la seva vida útil, ja que és 100% orgànic i compostable.

Voleu veure com ho han fet i descobrir els objectes que han creat? Accediu a la nostra llista de reproducció aquí!