Els dies 19 i 20 de maig es va fer l’exposició d’Un Museu a l’Aula de l’optativa de 3r d’ESO. Aquest curs l’exposició ha estat del tema relacionat amb l’ODS1 Fi a la Pobresa, amb el títol ‘Reduïm la pobresa al nostre municipi’. Esperem que n’hàgiu gaudit molt.








