Més nets, més sans! Un projecte contra les malalties infeccioses.

Al llarg del curs els alumnes de 4t han estat treballat en el projecte “Més nets, més sans”.
Aquest projecte, impulsat des de les matèries de biologia i informàtica ha permès treballar el concepte de malalties infecciones, actualment un problema molt important en la nostra societat.
S’han analitzat els microorganismes responsables d’aquests tipus de malalties, les vies de transmissió, així com la problemàtica actual amb els antibiòtics. Els alumnes han analitzat com ens afecta a nivell de centre, en l’ús de les instal·lacions, què fem quan estem costipats, què compartim, la importància de la nostra higiene personal…
Hem elaborat webs, pòsters pel centre, formularis de recollida de dades… Aquí mateix hi podeu trobar alguns dels recursos editats i que han estat utilitzats per explicar-ho a la resta de companys de l’institut.

Una de les webs elaborades, com exemple:

Pots col.laborar en la recollida de dades?

Si ho desitges també pots entrar al joc fet per en Víctor Álvaro. Podràs guanyar la lluita contra els microorganismes? Intenta-ho!