L’aula d’acollida descobreix Tarragona

Fa uns dies els alumnes d’aula d’acollida van fer una visita cultural per Tarragona aprofitant que al llarg d’aquest trimestre han treballat el vocabulari del barri i la ciutat. Durant la visita van poder observar diferents monuments importants de la ciutat i conèixer una mica la seva història tot fent ús de l’aplicació Imageen Tàrraco. Mentre visitaven la plaça de la Font, van tenir la sort de coincidir amb el Senyor Pau Ricomà (Alcalde de Tarragona)! L’alumnat va aprofitar l’ocasió per fer-li diverses preguntes, com ara quins són els llocs més emblemàtics de la nostra ciutat. No només van gaudir de l’experiència sinó que van aprendre moltíssim sobre la història de Tàrraco. Ho repetirem sens dubte!