‘Gènere i Joves’

Comencem la Setmana de la Igualtat a l’institut Tarragona. Durant aquest dies els nostres alumnes, des de 1r fins a 3r d’ESO, treballaran per projectes la temàtica relacionada amb la igualtat de gènere.

Com a reforç a la idea ens agradaria fer ressò del cicle de cinema que la Conselleria de Joventut i la URV estan portant a terme durant aquest dies. Gènere i joves: en primer pla presenta els deu curtmetratges documentals que ha realitzat l’alumnat de Comunicació Audiovisual de la URV i que reflexionen a l’entorn de la joventut i la qüestió de gènere. Si voleu més informació cliqueu aquí mateix.

El cicle també es pot seguir in streaming: tarragonajove.org/streaming